Mô tả công việc

ROLES AND RESPONSIBILITIES:
- Answer support phone lines and emails
- Resolve technical issue/errors related to DiCentral web services
- Train customers to use their DiCentral web account
- Work with EDI mapping in upgrading EDI maps
- Track support inquires through the support CRM insuring the customer issue is resolved
- Follow-up on unacknowledged transactions
- Set-up and maintain EDI trading partner relationships as needed
- Any other duties as assigned by supervisor

Yêu cầu công việc

- Proficient in English, especially speaking and writing skill.
- Working Time: 40 hours/Week, 9 PM – 6AM 2 days a week and 3 days in flexible breaking shifts.
- Willingly to work at weekends
- Experience in Customer Service, Technical Support or related field preferred
- Must be customer-service oriented; Actively look for ways to help people
- Microsoft Office Suite

Phúc lợi công việc

+ Night shilf allowance
+ Parking fee / Lunch Allowance
+ Health checkup 2 times/year
+ Extra Healthcare Insurance

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 509 / 0
Từ khóa:
Customer Support
Logo Công ty TNHH Dicentral Việt Nam Công ty TNHH Dicentral Việt Nam
139 Pasteur street , Ward 6 , District 3
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
31/10/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Mới tốt nghiệp/Thực tập


Kỹ năng
Microsoft Office , English

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Trung cấp

Ứng viên
Nam nữ, từ 22 tuổi
10 Customer Support
Công ty TNHH Dicentral Việt Nam
Nộp đơn