Mô tả công việc

- Check information of Supplier’s Contract, tax code which must match with Supplier’s Business Registration and government law.
- Input trading term and rebate in Profit correctly and timely and report offset AP account to AP team.
- Monitor the process of signing contract and ensure it according to company policy.
- Update new information of supplier such as bank account, tax code, address…
- Arrange & store contract tidily.
- Any reports & tasks are assigned by Supervisor.

Yêu cầu công việc

Qualifications & Experience:
- Bachelor Degree in accounting.
- 1 year experience in contract management/admin/filling document/accounting.
Knowledge, Skills & Behaviors:
- Ability to work both independently and as a team member under high pressure.
- Enthusiasm, adaptability, team-spirit are required

Phúc lợi công việc

- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 461 / 1
Logo Công ty TNHH AEON VN Công ty TNHH AEON VN
Số 30, đường Bờ Bao Tân Thắng - Phường Sơn Kỳ - Quận Tân Phú - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/04/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Accounting Officer (Contract Management)
Công ty TNHH AEON VN
Nộp đơn