Mô tả công việc
  • Building and maintaining profitable relationships with key customers.
  • Overseeing the relationship with customers handled by your team.
  • Resolving customer complaints quickly and efficiently.
  • Keeping customers updated on the latest products in order to increase sales.
  • Meeting with managers in the organization to plan strategically.
  • Expanding the customer base by upselling and cross-selling.
  • Understanding key customer individual needs and addressing these.
  • Conducting business reviews using CRM programs.
  • Knowing your competition and strategizing accordingly.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor Degree in Business, Economics, Marketing, or equivalent
  • Experience of work in multinational company, 05 years’ experience in F&B or related fields is also preferable.
  • Excellent interpersonal and communication skills.
  • A team player with leadership skills.
  • Maintain a positive attitude focused on customer satisfaction.
  • Fluency in English, computer literacy.
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 536 / 0
Logo Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Tầng 18 Toà nhà Bitexco Số 2 Hải Triều - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Customer Relationship Manager
Công ty TNHH Golden Phoenix Vietnam
Nộp đơn