Mô tả công việc

- Monitor ROI and KPIs of online media buy, considering Facebook, Instagram, Google, Zalo and new media
- Optimize daily basis digital campaigns effectively
- Understand Vietnam online media landscape and stay up-to-date with social trend, research new media to reach new customers, retain existing customers and bring out the seamless experience for them
- Do the report on the required metrics; give insight & recommendation to improve the growth of fanpages
- Oversee a social media strategy, develop and manage digital marketing campaigns
- Track and analyze digital metrics and provide recommendation for the team

Yêu cầu công việc

- Bachelor in Marketing, International Business or Communication.
- 01 years’ experience minimum in at same position.
- Demonstrable experience leading and managing CMS, SEO/SEM, marketing database, email, social media (FB, FB Msqr, Insta, Zalo,sms,...) and/or display advertising campaigns.
- Experience of working with web/social analytics systems.
- Excellent management and communication skills, able to prioritize effectively and manage multiple tasks.

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 235 / 0
Logo Công ty Cổ phần Maison Retail Management International Công ty Cổ phần Maison Retail Management International
Vincom Center Tầng 19, 72 Lê Thánh Tôn, phường Bến Nghé, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 23 tới 30 tuổi
Digital Executive (FB, FB Msqr, Insta, Zalo)
Công ty Cổ phần Maison Retail Management International
Nộp đơn