Mô tả công việc

- Maintain CEO's agenda and assist in planning appointments.
- Attend meetings and keep minutes
- Receive and screen phone calls and redirect them when appropriate
- Handle and prioritize all outgoing or incoming correspondence (e-mail, letters, packages etc.)
- Make travel arrangements for executives
- Handle confidential documents ensuring they remain secure
- Prepare invoices or financial statements and provide assistance in bookkeeping
- Monitor office supplies and negotiate terms with suppliers to ensure the most cost-effective orders
- Maintain electronic and paper records ensuring information is organized and easily accessible
- Conduct research and prepare presentations or reports as assigned

Yêu cầu công việc

- Degree level: Bachelor’s degree.
- Degree field: Human Resources, Business Administration, Economics.
- Experience: Fresh graduate will be considered.
- Key Skills: Good English, strong communication, flexible, careful, diligent; strong budgeting, Internet and computer skills.

Phúc lợi công việc

- Máy tính xách tay
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Chế độ nghỉ phép

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 461 / 0
Logo Công ty Cổ Phần F&B Concepts Công ty Cổ Phần F&B Concepts
37-39 Đường số 6, KĐT Mới Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7, TP.HCM
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/11/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nữ
Executive Administrative Secretary
Công ty Cổ Phần F&B Concepts
Nộp đơn