Mô tả công việc

• Handle monthly timesheet, record annual leave, overtime and day off in lieu.
• Calculate and ensure monthly payroll on time.
• Update and maintain HR database.
• Calculate and make finalization of Personal Income Tax for all employees (register PIT code, Dependents,…)
• Declare monthly Social Insurance, Health Insurance and Un-employment Insurance.
• Declare No. of employee to Labor Dept.
• Update Labor Law, compensation and benefits policy.
• Other tasks assigned by HR Manager and Directors.

 

Yêu cầu công việc

• Degree / Diploma in Human Resources Management or related fields
• At least 3 years working experience in the same position
• Detailed, well-organized and able to independently to meet datelines
• Communication skills, spoken and written English
• Address: 27 Nguyễn Trung Trực, Bến Thành Ward, District 1, HCM City.
• Salary: Negotiable upon capability
• Working hour: 44 hours/ week (from Monday to Friday)

Phúc lợi công việc

• Social insurance, Health insurance, Unemployment Insurance and other benefits according to the labor law
• Company service benefits including dental, skincare and chiropractic, ...
• Birthday, wedding and etc… allowances provided
• Year-end bonus,
• Annual company outing trip

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Từ khóa:
C&B HR Executive
Logo Công ty TNHH MTV Chăm Sóc Sức Khỏe Bờ Biển Tây (Westcoast)
Công ty TNHH MTV Chăm Sóc Sức Khỏe Bờ Biển Tây (Westcoast)
Norfolk Mansion, số 17-19-21, đường Lý Tự Trọng - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/05/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên


Kỹ năng
Tax, Payroll, Compensation, Labor Law

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Executive (C&B)
Công ty TNHH MTV Chăm Sóc Sức Khỏe Bờ Biển Tây (Westcoast)
Nộp đơn