Mô tả công việc

- Detailed role and responsibilities:
- Prepare Management Account, Cash Flow, GL transactions and reconcile the balance of bank statement.
- Checking payment (bank payment voucher and petty cash voucher) and receipt (bank receipt and cash receipt).
- Prepare and submit all tax reports, Social Insurance, Labor and statistics reports.
- Review sale invoices and sales contract.
- Review purchase contracts and purchase invoices
- Record transactions and monitor data entry in ERP system
- Record fixed assets, handle yearly FA counting.
- Credit control.
- Contact and work with Tax office & Auditor for their audit
- Analyze and report expenses/accounts and provide insights for improvement
- Perform other duties upon the request of GD.

Yêu cầu công việc

* Education/Academic: Degree in Accounting or Recognized Professional Accounting qualification. ACCA, CPA or equivalent qualification
* Language/Computer Proficiency: English proficiency, EPR experience preferred
* Work Experience:
- Inventory control: raw materials, finished products, packaging and spare parts
- Minimum 3 years-working experience as Chief Accountant. FMCG domain experience is preferred
- Tracking actual expenses, capex spending compared to budget
- Control compliance tax declaration obligations arising, working with tax authorities and state agencies.

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 260 / 0
Logo Công ty Cổ phần Đồ Hộp Hạ Long Công ty Cổ phần Đồ Hộp Hạ Long
Số 71 Lê Lai, Phường Máy Chai, Quận Ngô Quyền, Thành Phố Hải Phòng
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
13/07/2020

Nơi làm việc
Hải Phòng

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Kế Toán Trưởng (Chief Accountant)
Công ty Cổ phần Đồ Hộp Hạ Long
Nộp đơn