Mô tả công việc
  • Take care of our customers through the company‘s pages on Facebook, websites,...
  • Manage incoming and outgoing emails effectively to support customers.
  • Support purchase team work with suppliers.
  • Other tasks assigned by the Manager.
Yêu cầu công việc
  • Age: < 30.
  • High professionalism and discretion.
  • Graduate in English language will be highly value.
  • English: equivalent 6.0 IELTS.
  • Interested in US-UK culture.
Phúc lợi công việc
  • Career opportunity.
  • Salary: competitive.
  • 13th salary.
  • Free lunch meals.
  • Social insurance.
  • You will be trained by qualified experts.
  • You have a good chance for promotion.
  • You will attend team building activities twice each year.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 407 / 0
Logo Văn phòng Đại Diện tại Hà Nội - Công ty TNHH Thiết kế Thương mại DLS Văn phòng Đại Diện tại Hà Nội - Công ty TNHH Thiết kế Thương mại DLS
Tầng 7 Hanoi Centerpoint , Số 27 đường Lê Văn Lương, Phường Nhân Chính, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
27/01/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ, từ 23 tới 30 tuổi
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Văn phòng Đại Diện tại Hà Nội - Công ty TNHH Thiết kế Thương mại DLS
Nộp đơn