Mô tả công việc
  • Coordinate with Supervisor for Shop PEP activities, seasonal PEP execution plan.
  • Handle & manage PEP traffic, product list, reporting.
  • Conduct Product training & Device introduction + usage to Master Mentor.
  • Support at make-up trial corner & do product introduction for retail floor.
  • Manage skin check & health check schedule + service at the retail floor.
  • Provide skin check & health check service as per ABO request.
  • Check product display at retail floor to ensure the display is well prepared as guideline, clean, full enough for trial.
  • Manage meeting room booking & provide logistic support to ABO s' PEP.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor/College degree of any fields.
  • At least 02-year relevant experience in Customer service.
  • Customer service and communication skill.
  • Knowledge of beauty, cosmetic, visual merchandise.
  • Knowledge of check health and skincare.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 432 / 0
Logo Công ty TNHH Amway Việt Nam Công ty TNHH Amway Việt Nam
391 đường Điện Biên Phủ - Phường 04 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
22/02/2021

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Công ty TNHH Amway Việt Nam
Nộp đơn