Mô tả công việc
  • Sourcing with Vendors for potential products;
  • Dealing the trade term with vendor/customer;
  • Preparing the official quotation;
  • Processing Sales Order from customer;
  • Liaising with the shipping / courier services companies to handle the shipment internationally and domestically;
  • Monitoring the shipment status and follow-up with the customer-related department to update the delivery schedule & arrangement;
  • Inventory management;
  • Coordinating with accounting team to follow up invoice, delivery note and cash-flow;
  • Other general office administrative works.
Yêu cầu công việc
  • Background in foreign trade or import/export;
  • One-year experience or above in relevant position;
  • Good command in oral and written English;
  • Good PC skills in MS office (Excel, Word, Power Point), E-mail and Internet;
  • Having a sense of strong responsibility and time management;
  • Communication skills with customers, supplier and colleagues.
  • Work location: Long Khanh 2-SL11 Vinhomes Thang Long, Ha Noi
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 299 / 0
Từ khóa:
Nhân viên Mua hàng
Logo Công Ty TNHH Công Nghệ Pros Việt Nam Công Ty TNHH Công Nghệ Pros Việt Nam
Số 11, đường Long Khánh 2, khu đô thị Vinhomes Thăng Long - Xã An Khánh - Huyện Hoài Đức - Hà Nội./Phòng 501, Tòa nhà Cosis, 54A Nơ Trang Long, Phường 14, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh.

Ngày đăng tuyển
04/01/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng
Tiếng Anh, tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Mua Hàng Xuất Nhập Khẩu
Công Ty TNHH Công Nghệ Pros Việt Nam
Nộp đơn