Mô tả công việc

- Support sales department
- Manage projects and keep track with news, updates from markets and customers.
- Prepare project-related materials to send to customers as requested from sales department (Proposal, quotation, etc.)
- Send request for contract drafting and follow the execution of the agreement (including legal documents needed for the project)
- Work closely with accounting department to handle costs and expenses related to purchase contracts
- Report on a regular basis to department head.

Yêu cầu công việc

- Experience as sales administrator
- Proficiency in Word, Excel, Powerpoint
- Good data collection skill
- English fluency
- Passion in contents (movies, series, gameshows) is a plus.

Phúc lợi công việc

- Wage agreement
- Work in a dynamic, professional environment.
- Interesting and creative work every day.
- Trained in job-related skills.
- Competitive salary, full contract of labor benefits.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 215 / 1
Logo Công ty Cổ phần Điền Quân Group Công ty Cổ phần Điền Quân Group
33 Vạn Kiếp - Phường 3 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
22/05/2023

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
MarketingKinh doanh - Bán hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Sales Admin (Content Trading)
Công ty Cổ phần Điền Quân Group
Nộp đơn