Mô tả công việc

- PRopose and lead call center team member on corrective actions that need to be implemented for quality and productivity improvement to reach the department’s goals.

- Supervise telemarketers in persuading the customers to come to the company’s events

- Work closely with Call center Manager to provide call center staffs with training, coaching to help them improve their skills.

- Work for increasing the call results to meet the company’s targets as set from time to time.

Yêu cầu công việc

- All genders are welcome, age from 25-40 years old.

- Good English communication

- At least 2 years’ experience of managing a Call Center

- Ability to manage a team of 20 - 40 telemarketers.

- Performance oriented and can work under high pressure

Phúc lợi công việc

- Competitive basic salary, higher than market rate: >= $550

- High Commissions, hot bonus

- On- the job training

- Young, dynamic working environment

- Being trained by great mentors, experienced expats.

- Win company awards such as free abroad holidays, …

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 269 / 0
Từ khóa:
Team Manager
Logo Công ty TNHH Crown Royal Corp Công ty TNHH Crown Royal Corp
Lầu 5, Tòa Nhà Vincom Center Ðồng Khởi, Số 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
31/12/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý


Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 40 tuổi
Team Manager
Công ty TNHH Crown Royal Corp
Nộp đơn