Mô tả công việc
  • Perform office administration works;
  • Conduct translation from English to Vietnamese and vice versa.
  • Support to conduct legal researches, updating and keeping alert of legal changes in relevant legislation;
  • Support to prepare, submit application dossiers to authorities;
  • Draft and review the simple contracts, agreements, arrangements, legal advices/memos, legal documents; etc.,
Yêu cầu công việc
  • Bachelor of Laws or Bachelor of Economics/Business
  • Good command of English (understanding, speaking, writing);
  • Excellent in communication skills;
  • Conversant with Microsoft Office, Internet & E-mail;
  • Able to work independently under pressure, be responsive to clients; and
  • Be active & self-motivated and work well with colleagues.

APPLICATION DOSSIER:

  • Cover letter/email (in English);
  • CV (in English), with full details of personal information, and working experiences (if any), and one (01) recent portrait photograph; and
  • Copies of relevant degrees and certificates.(Applicant’s telephone number(s) is required for necessary contact).
Phúc lợi công việc
  • Salary: Negotiable, subject to qualifications, and experience.
  • Benefits: according to corporate policy.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 1049 / 26
Logo Chi Nhánh Cty Luật TNHH Tầm Nhìn Và Liên Danh Chi Nhánh Cty Luật TNHH Tầm Nhìn Và Liên Danh
Phòng 905, Lầu 9, Citilight Tower, Số 45 Võ Thị Sáu - Phường Đa Kao - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
24/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Admin cum Legal Assistant
Chi Nhánh Cty Luật TNHH Tầm Nhìn Và Liên Danh
Nộp đơn