Mô tả công việc

- Handle and process customer orders, inquiries and questions, according to internal processes and work instructions.

- Receive and handle customer complaints, monitor and evaluate the resolution process, in consultation with relevant stakeholders.

- Track and monitor customer orders, inquiries and complaints in the customer service systems, according to key indicators (e.g. service level, costs).

- Uses TPM methodology and Customer Value Pillar as tool-kits for continuous improvement.

- Administer and document customer orders, inquiries and complaints (e.g. enter data into standard company systems), in accordance with established procedures.

- Identify and exploit cross- and up selling opportunities with existing or new customers and/ or forward these to Sales Representatives or Account Managers.

- Coordinate and supervises activities in assigned team, in line with commercial guidelines and procedures.

- Focus on safety, support business continuity within Customer Service.

Yêu cầu công việc

- Ability to effectively work cross-functionally

- Ability to think both on strategic and operational level

- Experience of working directly with Customers

- Strong listening skills

- Local language + English both oral and written preferred.

Phúc lợi công việc

- Exchange added in the interview.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 510 / 0
Logo Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Lầu 18 & 19 Tòa nhà Vietcombank, 5 Công Trường Mê Linh, Quận 1
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/01/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Customer Service Assistant (Temp. 8 Months, Outsourced Contract)
Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam
Nộp đơn