Mô tả công việc
  • Support Insurance Executive to ask for Guarantee of payment from Insurance companies
  • Check documents received from each branch then send request to Accounting to issue the invoice
  • Reviewed, evaluated and categorized incoming documents to ensure accuracy and appropriateness of data.
  • Send the completed documents/invoices to Insurance companies
  • Follow Insurance invoices & get receiving feedback from Insurance companies.
  • Doing paper works to supply the completed documents to the insurance companies
  • Contact with insurance companies to complete the requirement documents to claim
  • Other tasks as assigned by Insurance Manager
Yêu cầu công việc
  • University graduated
  • Good speaking and written English
  • Good word, excel
  • Problem-solving skills.
  • Healthcare insurance experience is an advantage
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 358 / 0
Logo Công ty TNHH Nha Khoa Kim Công ty TNHH Nha Khoa Kim
33 Đinh Tiên Hoàng, phường 3, Quận Bình Thạnh, Tp.HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/03/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chuyên viên pháp lýKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Admin Phòng Bảo Hiểm
Công ty TNHH Nha Khoa Kim
Nộp đơn