Mô tả công việc

- Makes daily sales report to management board.
- Booking air ticket, applying for visa and booking hotel for business travel.
- Processing document/ purchase request and follow up payment.
- Order equipment/ miscellaneous items/ stationary for office and all stores and follow up payment.
- Register the promotion license of the department of industry and trade.
- Prepare monthly attendance records for CL.
- Handle and coordinate to provide uniforms for new employees.
- Provide admin support to staff eg. employee cards, stationary, keys,…
- Oversee and ensure cleanliness of office.
- Support to organize all company event such as business meeting, company party, team building, year end party,…

Yêu cầu công việc

- Able to work under pressure.
- Work independence and under minimal supervision.
- Good command of English.
- Being strong at Computer skills is a must (MS Office).
- Good interpersonal and communication skills.
- Well organized, multi-tasking.
- Time management.

Phúc lợi công việc

- Chế độ nghỉ dưỡng kết hợp team building hằng năm.
- Luôn có cơ hội thăng tiến trong công việc nghề nghiệp.
- Được cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN khi ký HĐLĐ sau thời gian thử việc.
- Môi trường làm việc có tính chuyên nghiệp, năng động, thân thiện và cởi mở.
- Thưởng các dịp lễ, tết, lương tháng 13, thưởng theo kết quả hoạt động kinh doanh của Công ty.
- Phỏng vấn và đi làm ngay nếu đạt yêu cầu.
- Công việc ổn định và lâu dài.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 299 / 3
Logo Công ty Cổ Phần Nhà Thái Công ty Cổ Phần Nhà Thái
Khu đô thị Sala, 125 Nguyễn Cơ Thạch, Phường An Lợi Đông, Quận 2, Tp. Hồ Chí Minh

Ngày đăng tuyển
23/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển Nhân Viên Admin
Công ty Cổ Phần Nhà Thái
Nộp đơn