Ảnh đại diện Xa (ZY4955)
Nguyễn Châu Xa
30/05/1991
0912208***
Tp Hồ Chí Minh
chauxa***@gmail.com
Nữ
*** Bùi Hữu Nghĩa, Phường 2, Bình Thạnh, HCM
Xem thông tin liên lạc
Thông tin nghề nghiệp

5
Trên đại học
Độc thân
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Tp Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm làm việc

Từ 2018 đến 2018: Nhân viên/ Có kinh nghiệm tại EIFEL BIO JSC

Từ 2016 đến 2018: SCHNEIDER ELECTRIC MANUFACTURING VIET NAM

Từ 2013 đến 2016: Nhân viên/ Có kinh nghiệm tại WOOJIN CONSTRUCTION CO., LTD

Khác tại SCHNEIDER ELECTRIC MANUFACTURING VIET NAM
- Job Title: Assistant to General Director
-m Key Responsibilities:
- Agenda management: Assist GM in working schedule arrangement with Departments, customers
and visitors as well as time management and daily work control;
- Is the bridge of communication with other regions of the Group on meeting agenda, supporting colleagues when business trip as well as coordinate closely support with HR department as as the organization of major events for the company, welcome customers, partners, the big boss when visiting;
- Assist GM in administration and secretarial matters;
- Assist the Board of Directors with internal and external affairs;
- Check documents of all departments before submitting the Board of Directors for approval;
- Schedule, participate in meeting with the Company’s partners, local authorities and other Departments in the Company and record the meeting;
- To be responsible for translation and interpretation from English into Vietnamese and vice versa;
- To keep up to date admin files and maintains an effective filing system;
- Organize travel, preparing travel authorization form and claims for business expenses for the Board of Directors;
- Other duties requested by the Board of Director

Khác tại INTERCONTINENTAL ASIANA SAIGON HOTEL
- Job Title: Operator (Instant Service Agent)
- Key Responsibilities:
- Receiving calls from customers or forward their calls to the relevant parts of hotel;
- Listening to customer requests, providing telephone information about hotel services;
- Recording and performing wake-up call services (if requested);
- Assisting for guests when necessary as calling for doctor, obtaining the telephone number…;
- Supporting in emergency situations as Fire-alarm;
- Working in close cooperation with reception, housekeeping, restaurant, banqueting, kitchen and sales department.
Kỹ năng

- Kỹ Năng giao tiếp
- Kỹ năng giao tiếp, thuyết phục khách hàng v.v...
- Khả năng nắm bắt công việc, làm việc theo nhóm, nghiên cứu tài liệu v.v...
- Sử dụng thành thạo tin học văn phòng: Word, Excel, Powerpoint
Ngoại ngữ

- Tiếng Anh (Trung cấp)
Học vấn bằng cấp

- Cử Nhân từ 2009 - 2013 tại Đại học Công nghệ TP.HCM

- Thạc sĩ quản trị kinh doanh từ 2015 - 2017 tại Đại học Công nghệ TP.HCM
Mục tiêu nghề nghiệp

Chưa cập nhật