Mô tả công việc

- Responsible for monthly payroll, bonus and allowances for all employees based in HCMC;
- Monthly prepare social & health insurance claim administration;
- Labor contracts for all staffs;
- Ensure all HR forms/ checklist related to C&B are in place and implement accordingly;
- Follow up and update HR team any changes in labor regulations related to PIT, insurances… timely;
- Formulate, recommend compensation and benefits programs and packages to attract, retain and motivate employees and ensure the salary structure & benefits are in line with the company’s strategy;
- Developing competitive benefit packages: reviewing current policies in line with market practices and ensuring all packages & benefits are legal, play a role as a policy keeper;
- To liaise and deal effectively with Social insurance authorities to solve issues related to employees.

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in Business Administration or Accounting
- At least 02 years working experience at the C&B position in a with over 300 - 500 employees
- Excellent communication skills and strong customer relations focus
- Excellent organizational skills and motivated to work on own initiative
- A constructive, positive and progressive attitude to working as part of a team
- Good mindset of innovation & business partnering
- Have sense of responsibility and professional, natural leadership, mature, confident personality.

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 561 / 1
Logo Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group) Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
41 Thảo Điền, Phường Thảo Điền, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
29/03/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
C&B Executive
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
Nộp đơn