Mô tả công việc
  • Perform reception tasks: welcome guests, arrange meeting rooms, prepare coffee, tea, fruit for guests, send parcels, etc. Internal document management.
  • Make reports on import and export of stationery inventory 2 times/month, receive stationery orders from departments and order stationery for the company 2 times/month, control the appropriate import and export of stationery Handling, dispensing, recalling and storing stationery.
  • Manage import and export of uniforms, order uniforms, issue and retrieve uniforms.
  • Manage import and export of employee cards, make employee cards, issue and revoke employee cards.
  • Manage lockers and locker keys. Monitor the quantity of imported and exported lockers and order new ones when needed. Issuing, retrieving and remaking locker keys. Coordinate with maintenance to perform locker repairs
  • Book air ticket and hotel
  • Arrange car.
  • Control the asetment of the office.
  • Make payment the related costs
  • Other tasks related to HR as required by management
Yêu cầu công việc
  • From 01 year’ experience at the same position
  • Communication skills in English
  • Good at excel skill
  • Problem solving skill
  • Planning & time managment skills
Phúc lợi công việc
  • Wage agreement. From 9.000.000vn- 11.000.000vnd
  • Fully pay social insurance and accident insurance 24/24.
  • Free lunch
  • 13th month salary.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 345 / 1
Logo Công ty TNHH Whitex Textiles Industries (Việt Nam) Công ty TNHH Whitex Textiles Industries (Việt Nam)
Số 6, Đường số 1A, KCN Việt Nam-Singapore - Xã Tịnh Phong - Huyện Sơn Tịnh - Quảng Ngãi.

Ngày đăng tuyển
16/12/2023

Nơi làm việc
Quảng Ngãi

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ
Trợ lý Hành chính nhân sự
Công ty TNHH Whitex Textiles Industries (Việt Nam)
Nộp đơn