Trưởng Phòng Marketing (Digital Marketing Leader)
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
Strategy:
- Build the Online brand strategy plan with the Marketing Manager
- Supervise its operational application and overall alignment on site messaging and communication with customers for a consistent Brand image (yearly calendar and marketing activities implementation including traffic management).
- Define the customer journey with all customers touchpoints to ensure consistent CRM activities (eDM, loyalty program & loyalty app,…) to improve customer conversion & experience with more personalized communications
- Participate in strategic meetings with suppliers, partners, internal teams, Group Digital team …to improve traffic and the brand shift towards digitalization
Technical:
- Plan online technical improvements with Group Digital Team, for corporate website, E-commerce project, online partners…
- Work with IT and Group Digital Team on systems integration to improve CRM activites (e-newsletter, loyalty program app;…) and customer experience
Projects:
- Deploying the AGM e-commerce (pictures, content, structure...)
- Deploying further the loyalty program + content definition (CRM, notification...)
- Working with online partners for monitoring and optimization (grab, now, ...)
- Developing new partnerships for other BUs with other potential partners (Lazada, Tiki...)
- Animation of the corporate website
Sales & Traffic:
- Set up digital KPIs and ensure achievement the targets
- Report on activity and ROI of completed campaigns
Yêu cầu công việc
- University graduated, major in Marketing, Business administration.
- 8-10 years experience in project planning and implementation of transformation initiatives ideally for Retail B2C industry
- Strong critical thinking and problem solving skills, with an ability to understand broad concepts, identify connection points and gaps, and establish strategies
- Proven track record in driving digital marketing activity & increasing conversion
- Management experience required
- Experience with data analytics, digital merchandising management and strategic reporting
- Strong leadership & team spirit
- Microsoft suite such as Access, Excel, Word, PowerPoint and Outlook.
- Excellent communication skills
- Strong analytical and technical skills (data driven mindset)
- Strong command of English in writing & speaking. French is a plus
Phúc lợi công việc
- Direct discussion during the interview
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 449 / 0
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
41 Thảo Điền, Phường Thảo Điền, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
25/02/2021
25/02/2021
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Ngành nghề
Marketing
Marketing
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
8 năm
8 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Kỹ sư thiết kế
Công ty Cổ phần Cải Tiến Xanh
Trưởng phòng Pháp lý, CSKH
Công ty Cổ phần Cải Tiến Xanh
Chuyên Viên Pháp Lý (Junior Associate)
Công ty Luật Trách nhiệm hữu hạn DEDICA
Nhân viên đấu thầu (Thu nhập lên đến 20 triệu)
Công ty Cổ phần Cải Tiến Xanh
Nhân viên Chăm sóc khách hàng
Công ty Cổ phần Cải Tiến Xanh
Việc làm tương tự
Nhân viên Chăm sóc khách hàng
Công ty Cổ phần Cải Tiến Xanh
Nhân Viên Marketing
Công Ty Cổ Phần Nông Sản Xanh Minh Phong
Nhân viên Sale Marketing
Công ty Trách nhiệm hữu hạn Aureole Fine Chemical Products
Nhân viên kinh doanh
Công ty TNHH Ô Tô Ngôi Sao Việt Nam (Vietnam Star Automobile)
Nhân viên Marketing
Chi nhánh Công ty TNHH Nhật Hạ - Khách sạn Nhật Hạ LOPERA
Trưởng Phòng Marketing (Digital Marketing Leader)
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)
Nộp đơn
Công ty TNHH Thực phẩm Ân Nam (Annam Group)