Mô tả công việc
  • Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
  • Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints and seller satisfaction remarks to improve on their communication and overall quality performance
  • Training CSR’s on soft skills, call handling, ticket handling and communication skills
  • Providing report and analysis on quality progress to HOCS
  • Ensuring contact reason categories are tagged correctly
  • Generating process and guidelines for CSR’s to adhere
  • Ensuring recoveries are done
  • Attending calibration and meetings to ensure requirements are on par
  • Training CSR on new implementations and process changes.
  • Analyze the root cause of issue and able to design action plan.
  • Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations and training.
  • Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
  • Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.
  • Manage BPO performance to achieve KPIs of productivity, CSAT, CQM
Yêu cầu công việc
  • At least 1 year-experience developing and implementing quality assurance programs in a call center environment
  • Good English skill (listening, speaking and writing)
  • Ability to solve problems quickly and independently while working in a fast-paced environment
  • Experience persuading audience and front line employees to support new initiatives
  • Exceptional listening skills
  • Intermediate to advanced reporting skills
  • Excellent ability to identify and analyze data for trends
  • Experience in providing performance feedback
  • Excellent time management
  • Ability to multitask and perform in constantly changing environment
  • Experience managing and driving team calibration to QA requirement
  • Strong organizational, planning, prioritization skills
Phúc lợi công việc
  • Được hưởng các phúc lợi theo quy định nhà nước
  • Thưởng lương tháng 13
  • Được đánh giá tăng lương
  • Được hỗ trợ, đào tạo kĩ năng công việc
  • Thưởng vào các dịp lễ tết
  • Tham quan, nghỉ mát hàng năm
  • Khám sức khỏe định kỳ
  • Tham gia vào hoạt động tập thể
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 774 / 0
Logo Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam
171B Hoàng Hoa Thám, P.13, Q. Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/03/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng
Quality Assurance, Resolve Complaint, Training, Coaching, Check record

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng QA, Giám sát chất lượng cuộc gọi
Công ty TNHH Transcosmos Việt Nam
Nộp đơn