Mô tả công việc
  • Prepare daily, weekly and monthly reports on Import activity.
  • Follow performance of Import, analyze Import P&L.
  • Support Import team in all operations related to Accounting/Finance.
  • Process procurement request related to Import.
  • Build annual budget and analyze, generate landing as needed.
  • Prepare, generate financial inventory reports (Including but not limited stock days, aging by categories). Work on stock budget.
  • Follow Non-sale, Slow-sale situation, highlight higher level key issues.
  • Make provision for Inventory Difference and analyze Stock take result. Propose action if any.
  • Design and implement an inventory tracking system to optimize inventory control.
  • Review process of Inventory Difference, Stock Depreciation, etc...
Yêu cầu công việc
  • Education: Bachelor.
  • Experience: 3 years. Preferable experience in Audit, Finance, Retail, Logistics.
  • Knowledges: 2 mains categories.
  • Proficient with computers and other standard office technology.
  • Social & relationship skills: team work, organizational & communication skill.
  • Analysis, logical/methodological skills.
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 591 / 1
Logo Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Thương mại và Dịch vụ Siêu Thị Big C An Lạc Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Thương mại và Dịch vụ Siêu Thị Big C An Lạc
163 Phan Đăng Lưu, P1 Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
11/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý

Ngành nghề
Kinh doanh - Bán hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Tuyển dụng Quản Lý Kinh Doanh
Công ty Trách nhiệm Hữu hạn Thương mại và Dịch vụ Siêu Thị Big C An Lạc
Nộp đơn