Admin & HR Supervisor
Trình độ: Cao đẳng
Mô tả công việc
WHAT YOU DO
- The Admin & HR Supervisor will be responsible for a broad range of Admin & HR functions including Admin, compensation & benefit, training & development, engagement to ensure all the activities are run well and aligned with the Company’s policies and laws.
- Supervising administrative affair arrangement including: Accommodate, air ticket, stationery, drinking water, technical equipment, visa card, work permit, resident card,…to ensure good performance & availability;
- Supporting & monitoring to organize internal/external events are run well and in budget;
- Monitoring inputting employee profile to make sure it’s updated in timeline and without mistake;
- Overseeing updating information on timesheet and calculating payroll ensure accurately, in compliance with laws and meet deadline;
- Checking social insurance and tax payments and reports in compliance with government/legal requirements;
- Checking annual tax finalization for the employees;
- Suggesting benefits to engage the employees with the Company and compete with outsides;
- Proposing policies and regulations effectively and according to the laws;
- Deploying orientation training for new employees timely and in professional manner;
- Summarizing and analyzing training need (TNA), evaluate training programs;
- Providing learning and development program operation;
- Solving employee relation issues to employees at low & medium positions;
- Reporting and take ad-hoc tasks assigned by Admin & HR Manager.
Yêu cầu công việc
- Female, 30 – 35 years old and graduated from college at least
- Have 5+ year experience in general HR function, special in Engagement and C&B;
- Good English and Ms Excel skills are must;
- Careful, dynamic & proactive personalities;
- Good communication, negotiation & training skills are required.
- Work location: Nha Be, HCMC (500 meters away from Nguyen Huu Tho & Nguyen Van Linh)
Phúc lợi công việc
WHAT YOU GET
- Working time: From Monday to Friday;
- Salary: Interested and paid 100% in probation period;
- 12 annal days;
- Paid social insurance nearly full salary according to the laws;
- Take the premium health insurance;
- Organized birthday party;
- Given purchasing voucher in public holidays and congratulation/ sympathy money for wedding, funeral, accidence, sickness,…
- Take part in team building once yearly;
- Review for increasing salary once or twice for outstanding yearly;
- Give bonus on KPIs in in end every year;
- Work in young, dynamic & professional environment.
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 574 / 0
Công ty TNHH Nature Origin
Tầng 2, Tòa nhà HKL Building, Số 154-156 Nguyễn Hữu Thọ, Xã Phước Kiển, Huyện Nhà Bè, Hồ Chí Minh, Vietnam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên
Ngày đăng tuyển
11/09/2020
11/09/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban
Trưởng nhóm / ban
Ngành nghề
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Cao đẳng
Cao đẳng
Kinh nghiệm làm việc
5 năm
5 năm
Ứng viên
Nam nữ, từ 30 tới 35 tuổi
Nam nữ, từ 30 tới 35 tuổi
Nhân viên Pháp chế (Nam)
Công ty Cổ phần Tập đoàn Kavi
Trợ lý Pháp lý (Legal Assistant/ In-House Lawyer)
Công ty TNHH Yujin Kreves
Tuyển dụng Thực tập sinh
Văn phòng Luật sư Nhân Quyền
Sales Admin Staff
Chi nhánh Công ty Cổ phần Dược phẩm Bến Tre (BEPHARCO)
Tuyển gấp Kế toán tổng hợp
Công ty Cổ phần Kỹ Thuật và Thiết Bị Y Tế Sài Gòn (SAGOMED JSC)
Nhân viên nhân sự (Biết tiếng Trung)
Công ty TNHH Điện Tử Và Ngũ Kim Gem Việt Nam
Nhân viên Hành chính nhân sự
Công ty Cổ phần Tập đoàn G
Chuyên viên cao cấp Pháp chế, tuân thủ
Công ty Cổ phần Tập đoàn G
Nhân viên Kế toán
Văn phòng đại diện Công ty Cổ phần Thép Hòa Phát Dung Quất tại Hà Nội
Nhân viên thủ tục Pháp lý dự án
Văn phòng đại diện Công ty Cổ phần Thép Hòa Phát Dung Quất tại Hà Nội
Việc làm tương tự
Admin & HR Supervisor
Công ty TNHH Nature Origin
Nộp đơn
Công ty TNHH Nature Origin