Mô tả công việc
  • Managing all jobs of Receptionist, Administrative staff, (stationery, official dispatch, express, taxi cost...) and tealady.
  • Managing all admin staffs in office and all provinces which have representative offices.
  • Tracking and supervising the company's fire protection system.
  • Managing equipment, facilities, vehicles and infrastructure of the company.
  • Participating and coordinating in organizing company's events, programs and conferences.
  • Build up budget plan for these activities.
  • Do consolidated monthly report
  • Control all Logistic matters (shipment, documents, payment…)
Yêu cầu công việc
  • At least 3-5 year-experience in the same position.
  • Excellent command of English – verbal and written.
  • Excellent knowledge of MS Office (Outlook, PowerPoint, Word and Excel).
  • Previous experience in Office administration.
  • Good communication skills.
  • Excellent organisational skills – able to self-motivate and time manage.
  • Dynamic and enthusiastic.
  • Excellent Multi-Taking skills.
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 544 / 0
Logo Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Thiếu Nhi Mới (N KID Group) Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Thiếu Nhi Mới (N KID Group)
Lầu 7, Tòa nhà Samco, 326 Võ Văn Kiệt, Phường Cô Giang, Quận 1, TP HCM, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/10/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nữ
Admin Manager
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Thiếu Nhi Mới (N KID Group)
Nộp đơn