Mô tả công việc

As part of the largest Vietnamese Supermarket in the UK, your responsibilities shall include:

  • Manage and control employee database
  • Manage leave and absence record
  • Follow starter and leaver process
  • Attendance monitoring and payroll calculation
  • Prepare working schedule shops’ staff
  • Support for recruitment
  • Other tasks as assigned by HR Manager
Yêu cầu công việc
  • Bachelor (Business Admin or/ and Foreign trade/ Finance and Accounting).
  • English (Intermediate level).
  • Accuracy and attention to detail, good analysing and coordination skills
  • An understanding of people
  • Ability to work independently as a team in fast pace environment, , excellent time management, meticulous and strong organization skills
  • Result-oriented, organised, meticulous with good problem solving skills, resourceful with high initiative and enjoy working in a fast-paced environment.
  • Professional approach to time, costs and deadlines.
Phúc lợi công việc
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 637 / 4
Từ khóa:
HR Administration
Logo VPĐD Kim Son Limited tại Thành Phố Hồ Chí Minh VPĐD Kim Son Limited tại Thành Phố Hồ Chí Minh
185 Đường Cô Bắc - Phường Cô Giang - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/05/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
Cần tuyển HR Administration (6 month contract)
VPĐD Kim Son Limited tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Nộp đơn