Mô tả công việc

Responsibilities include, but are not limited to:

  • Receive Customer feedback and record feedback on Savyu system.
  • Handle complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and follow up to ensure.
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
  • Provide information and details.
  • Work closely with other departments.
  • Other tasks as required.
Yêu cầu công việc
  • Can work at shift
  • 6+ months experience in customer service is a plus.
  • Good command of English and MS. Office.
  • Positive attitude, self-discipline, good communication.
  • Phone Skills - Strong phone contact handling skills and active listening.
  • Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
  • Conscientious, detailed-oriented, meticulous.
  • Ability to work independently in a fast paced environment.
Phúc lợi công việc
  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 464 / 0
Logo Công ty TNHH Savyu Việt Nam Công ty TNHH Savyu Việt Nam
Tầng 2 - Tòa Nhà Bảo Gia, Số 184 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
30/05/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Chuyên viên chăm sóc khách hàng (Customer service Executive)
Công ty TNHH Savyu Việt Nam
Nộp đơn