Mô tả công việc

- Archive records (contracts, official dispatch, statement ...) of the department

- Drafting documents related to business activities such as quotes / offers, bids, contracts, ...

- Support Business to track contracts (buy / sell goods, service for rent), track Customer's debts…

- Directly or support the implementation of budget capital projects

- Manage orders, deliver goods and coordinate with Accountants, Operate and complete procedures for exporting and importing goods

- Make periodic business results reports and other reports as required.

Yêu cầu công việc

- Graduated from University or College

- Good at English, especially in Reading and Writing

- Proven Microsoft Office & Internet (email, searching) skills

- Passionate in Sales & would like to develop to be a good sales person

- Active, Hard-working, willing to learn & learn quickly

- Have team-work & support spirit

Phúc lợi công việc

- Máy tính xách tay

- Bảo hiểm theo quy định

- Phụ cấp

- Xe đưa đón

- Đồng phục

- Đào tạo

- Tăng lương

- Phụ cấp thâm niên

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 468 / 1
Logo Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn
117 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 12, Q. Phú Nhuận, HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
03/03/2020

Nơi làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu

Cấp bậc
Chuyên viên


Kỹ năng
Tin học văn phòng, Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 40 tuổi
Chuyên viên Sale admin
Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh - Công ty Cổ phần Giấy Sài Gòn
Nộp đơn