Mô tả công việc

Purpose:

· Receive and respond to customer’s complaints related to the company's products and services.

· Contribute ideas to improve working efficiency and minimize production costs

Main duties:

· Develop information channels for "internal customers/external customers" to easily access information when there are complaints about product quality.

· Be the contact point for receiving all information about customer complaints, giving directions to handle the problems. Request for Site Director Tay Ninh & Cu Chi's advises for special cases.

· Study and confirm the cause of inappropriate products, with the relevant departments to correct, fix product defects to continue to occur.

· Organize to assess the customer satisfaction once a year. Report the results, find out the cause of bad reviews, unsatisfactory customer requirements, propose innovative solutions.

· Develop the Customer Service budget annually. Organize the implementation according to the approved budget.

· Supervise the routine of maintenance activities of equipment and machinery systems.

· Manage and operate customer service department to ensure the complaints would be settled within 24 hours.

· Join the test vs new product development.

· Solve and propose recovery and prevention plan for each customer’s complaint.

· Take responsibility for technical operations at the factory vs. process improvement / cycle time / quality / real loss (scrap)

· Other tasks:

+ Perform other tasks as required

+ Prepare weekly/monthly reports and other reports

Yêu cầu công việc

· 5+ years of technical service or relevant experience.

· University degree: Industry - Technical Management

· Have deeply understanding of QC, QA, and ISO

· Good communication and presentation skills (English & Vietnamese language)

· Analytical skill - problem solving and decision making

· Communication - convincing presentation

· Management and Leadership

· Can work independently or teamwork

· Quickly adapt to new work

· Independent - handling high pressure work

· Ability to manage and lead team.

Phúc lợi công việc

- Laptop

- Chế độ bảo hiểm

- Du Lịch

- Phụ cấp

- Xe đưa đón

- Chế độ thưởng

- Chăm sóc sức khỏe

- Đào tạo

- Tăng lương

- Nghỉ phép năm

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 259 / 0
Logo Công ty Cổ phần Công Nghiệp - Dịch Vụ - Thương Mại Ngọc Nghĩa Công ty Cổ phần Công Nghiệp - Dịch Vụ - Thương Mại Ngọc Nghĩa
27A, Đường Nguyễn ư Dĩ - Phường Thảo Điền - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
20/02/2023

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Customer service
Công ty Cổ phần Công Nghiệp - Dịch Vụ - Thương Mại Ngọc Nghĩa
Nộp đơn