Mô tả công việc
  • Develop, engage and implement strategy
  • Create process and tool to monitor all customer feedback & resolutions.
  • Training and continuous improvement and learning plan to ensure customers receive timely and relevant feedback
  • Create a team with strong pharmacy knowledge who can consult
  • Create the ability to sell / market within the CS team
  • Create a programme to drive continuous improvement and learning in stores by creating case studies and training CS to store staff with the support of the training team
  • Develop process to measure NPS in store and report weekly highlighting stores or issues which need attention to retail
Yêu cầu công việc
  • Solid background in customer underdtanding and CS
  • Great team work
  • Good communication skills
  • Good negotiations skills
  • Startegic thinking
  • Good at English
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 636 / 4
Logo Công ty Cổ phần Dược Phẩm Pharmacity Công ty Cổ phần Dược Phẩm Pharmacity
248A Nơ Trang Long - Phường 12 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
12/04/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Customer Service Manager
Công ty Cổ phần Dược Phẩm Pharmacity
Nộp đơn