Mô tả công việc
  • Receive and reply any inquiry from customer.
  • Receive complaint from customer and find out the solution together with other department.
  • Build customer service culture and ensure high customer satisfaction.
  • Ensure in time response (24 hours) to customer on inquiry & order management.
  • Ensure on time delivery to meet customers' expectation.
  • Ensue data accuracy to customer & operation team.
  • Handle daily, weekly and monthly report to supervisor.
  • Maintains work flow by monitoring steps of the process.
Yêu cầu công việc
  • Experienced in customer service;
  • Proficient verbal and written in English (Chinese is a plus);
  • Good problem solving & communication skill with internal & external;
  • Good at computer skill of Microsoft Words, Microsoft Excel, Microsoft Powerpoint;
  • Honest, friendly, able to work under pressure, careful, active, teamwork and considerable.
Phúc lợi công việc
  • 13th month salary;
  • Annual bonus as personal's performance;
  • Social Insurance, Health insurance, Unemployment insurance;
  • Company trip, Team – building, Year – End Party.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 348 / 0
Logo VPDD tại quận 11 - Công ty CP Dịch Vụ Thương Mại Xuyên Biên Giới GIC (Gido) VPDD tại quận 11 - Công ty CP Dịch Vụ Thương Mại Xuyên Biên Giới GIC (Gido)
Tầng 4, Lữ Gia Plaza, số 70 Lữ Gia - Phường 15 - Quận 11 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/12/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng
Tiếng Anh, tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Trung cấp

Ứng viên
Nam nữ
Customer Service Officer
VPDD tại quận 11 - Công ty CP Dịch Vụ Thương Mại Xuyên Biên Giới GIC (Gido)
Nộp đơn