Mô tả công việc
  • Provide and answer customer’s inquires through telephone, email or face-to-face.
  • Co-ordinate with other departments & tenants to answer customer’s complaints, support and give them best shopping moments at Shopping Mall.
  • Overview Mall operations and directly report to CS Supervisor and Manager if any occurs.
  • Make report for baby trolley, wheel-chair borrowing, traffic report, CRM report.
  • Control and manage selling of gift card, staff canteen, first aid room, complaint room.
  • Control basic PA music system & announcement such as found-lost, opening/closing time.
  • Other tasks required by Head of Dept.
Yêu cầu công việc
  • Possess College Degree holder in Hospitality, Economics or Business Management
  • Relevant experience in hospitality industry at least 1 experience year
  • Be customer & result oriented
  • Good command of English and Vietnamese
  • Be Initiative, reliability & attention to detail
  • Shift working required
  • Ability to manage multiple tasks
  • Good at team working as well as working independently
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 582 / 2
Logo Công ty TNHH Keppel Land Việt Nam Công ty TNHH Keppel Land Việt Nam
Phòng 3, Lầu 26, Saigon Centre Tower 2 67 Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1 Tp.Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
22/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Customer Service Officer
Công ty TNHH Keppel Land Việt Nam
Nộp đơn