Mô tả công việc

- Improve customer service experience, create engaged customers and facilitate organic growth.
- Take ownership of customer’s issues and follow problems through to resolution
- Set a clear CS mission and deploy strategies focused towards that mission.
- Develop CS procedures, policies and standards.
- Analyze statistics and complete accurate reports.
- Manage team to research and analyze customer pain points on full Pharmacity customer lifecycle and all
- Maintain an orderly workflow accordingly to priorities.

Yêu cầu công việc

- Minimum Bachelor in business or equivalent degree, ideally master with analytic studies
- Experience in customer research and change management can be advantageous but is not a must
- Previous role in customer relevant area can be advantageous but is not a must
- Excellent managerial, communication and presentation skills
- Strong project management skills
- Strong problem-solving skills
THÔNG TIN KHÁC
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 40

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 566 / 2
Logo Công ty Cổ phần Dược Phẩm Pharmacity Công ty Cổ phần Dược Phẩm Pharmacity
248A Nơ Trang Long - Phường 12 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
27/05/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ, từ 25 tới 40 tuổi
Customer Service Supervisor
Công ty Cổ phần Dược Phẩm Pharmacity
Nộp đơn