Mô tả công việc

- Monitoring and evaluating employees' work
- Manage/ monitor/ support agent in daily operation to ensure daily/ weekly/ monthly KPI
- Support knowledge and support information about technical, electronics for agents
- Develop plans for training and re-training for employees
- Support to resolve complaints with customers according to job requirements
- Experience in quality support and training, operational management in the field of customer care (priority for Technical)
- Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem solving.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
- Check attendance, calculate incentives for agents.
- Other tasks assigned by OPD

Yêu cầu công việc

- At least 01 year experience as outbound, inbound, chat Supervisor/Team Leader (directly manage a team).
- Fluent English (both verbal and written)
- Data-driven, self-motivated, can-do attitude, supportive mindset
- Good at planning and organizing, communication, presentation, interpersonal and problem solving
- Work independently and proactively take on new responsibilities

Phúc lợi công việc

- Salary: Negotiate – based on actual ability of candidate
- Annual leave 18 days
- Annual salary increase
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law
- Health care (PVI) insurance package.
- International, fair and transparency working environment.
- The 13th month salary regime
- Annual company trip

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 353 / 0
Logo Công ty Cổ phần Altius Link Việt Nam Công ty Cổ phần Altius Link Việt Nam
222-226 Hoàng Hoa Thám - Phường 12 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh/ Tầng 10, Tòa nhà Detech Tower II, số 107 Nguyễn Phong Sắc - Phường Dịch Vọng Hậu - Quận Cầu Giấy - Hà Nội
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
12/06/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng nhóm / ban

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 28 tới 35 tuổi
Customer Service Supervisor
Công ty Cổ phần Altius Link Việt Nam
Nộp đơn