Mô tả công việc

- Managing all admin and HR activities of the company, taking responsibility for management
- Advising BOD the matters related to admin & HR
- Taking responsibility for planning, building regulations, procedures, processes, policies, plans and etc related to admin & HR to BOD for approval
- Cooperating with the Managers of other departments for handling the matters related to admin & HR
- Cooperating with the functional competent authorities to handle the matters related to admin & HR
- Proposing the organization structure for conformity with the statue of business and operation of the company
- Other tasks as requested by BOD

Yêu cầu công việc

Qualification:
- University or college graduated; preferable good result;
- Good health; No drug related or criminal issues recorded;
Experience:
- Having experience of HR & Admin at least 5 years.
- Having experience of HR & Admin of the same level position or closely related or equivalent to requirement;
- Having experience of making letter for submitting to government, customer, etc.
Skill Requirements
- Good communication skills
- Good English skills
- Hard working, teamwork, supervising work
- Confidentiality, initiative, reliability.
- Carefulness, honesty, integrity and able to work under high pressure.
Other Requirements/ Yêu cu khác:
- Age: Over 30 years old/ Tui ttrên 30 tui

Phúc lợi công việc

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 457 / 0
Logo Công ty TNHH Cảng Quốc Tế Thị Vải Công ty TNHH Cảng Quốc Tế Thị Vải
Khu phố Quảng Phú - Phường Phú Mỹ - Thị Xã Phú Mỹ - Bà Rịa - Vũng Tàu
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
22/07/2020

Nơi làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu

Cấp bậc
Quản lý


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 30 tuổi
General Affair Manager
Công ty TNHH Cảng Quốc Tế Thị Vải
Nộp đơn