Mô tả công việc
  • Maintain employee records (soft and hard copies), update HR databases.
  • Prepare paperwork for HR policies and procedures
  • Assist in monthly payroll, insurance calculation, and other benefit programs/ schemes.
  • Collaborate with the Recruiter to post job ads on career pages, process incoming resumes and provide orientations for new employees.
  • Process employees’ requests and provide relevant information
  • Manage HR Department’s stationery
  • Supporting Recruitment Activities for Store (Job Posting, Phone Interview, 2nd Round Schedule)
  • Supporting Internal event as Birthday, YEP, Company Trip
  • Other HR Admin tasks, activity…

Yêu cầu công việc
  • Bachelor's Degree in Human Resources or related field.
  • At least 2 year of experience as an HR-Assistant or similar position.
  • Excellent written and verbal communication skills.
  • “Can-do” attitudes, proactive.
  • Responsibility, carefully, detail-oriented, enthusiastic, highly trustworthy.
Phúc lợi công việc
  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 1009 / 14
Logo Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam) Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam)
163 Đường Phan Đăng Lưu - Phường 01 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
15/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 24 tới 30 tuổi
HR Admin Assistant
Công ty Cổ phần Central Retail Corporation (Việt Nam)
Nộp đơn