Mô tả công việc
  • Support recruitment process: post job ads; input candidate data to system;
  • Support C&B process: arrange document files, folders; print & photocopy tasks; input data to system;
  • Support Admin process: company activities and other related events;
  • Other related duties as assigned.
Yêu cầu công việc
  • Education: Bachelor Degree or 3rd/4th year university;
  • An independent, confident, excellent team-work and knowledge-sharing spirit;
  • Experience in hotel and/or restaurant services is an advantage;
  • Attention to detail, Confidentiality, Time Management;
  • Out-going, flexible.

WORKING TIME & PLACE

  • Monday - Friday: 9AM - 6PM
  • Address: 3rd Floor, 208 Nguyen Trai, District 1, HCMC
Phúc lợi công việc
  • Working in a dynamic work environment;
  • Allowance: 2.000.000 vnd/month & Parking fee;
  • Internal training & other benefits according to Company’s policy;
  • Have opportunity to become an official staff.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 677 / 0
Từ khóa:
Admin Intern HR
Logo Công ty TNHH Hype Asia Công ty TNHH Hype Asia
208 Nguyễn Trãi - Phường Phạm Ngũ Lão - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
07/06/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Mới tốt nghiệp/Thực tập


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
HR, Admin Intern
Công ty TNHH Hype Asia
Nộp đơn