Mô tả công việc

- Implementation of social insurance procedures for employees. ( TS24 software)
- Updating, managing records, making labour contracts for employees.
- Keeping company documents and follow up proceduce of SW company.
- Other task as Manager request.

Yêu cầu công việc

• Fluent in speaking English.
• Having at least 1 year of experience in human resource management.
• Ability for excellent MS office program
• Ability to adapt the job quickly, proactively and control the job.
• Careful, diligent, thoughtful, detailed, honest and enthusiastic.
• Good interpersonal skills, cooperative working attitude, for overall effectiveness.
• High responsibility for the job.

Phúc lợi công việc

• 12 annual leave days
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Law
• According to the company's policy
• Dynamic, proactive and creative working environment
• Competitive salary
• Work place; 114 - 116 Mỹ Kim 2,Tân Phong, District 7
• Work from Monday to Saturday morning

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 666 / 2
Từ khóa:
HR Admin Staff
Logo Công ty Cổ phần Thực phẩm & Đồ uống SW Công ty Cổ phần Thực phẩm & Đồ uống SW
Tầng trệt và 1, số 45 Lý Tự Trọng - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
01/02/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Hành Chính Nhân Sự, Food and Beverage Knowledge, Administrative, HR, Human Resource

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR & Admin Staff
Công ty Cổ phần Thực phẩm & Đồ uống SW
Nộp đơn