Mô tả công việc

***HR and Administration
- HR job posting, screening, interviewing, job offer, probation contract, labor contract, orientation; training courses; compensation and benefits.
- HR Policies, procedures and related documents translation.
- Managing and controlling Corporate expenses: Office, taxi, reimbursement…
- Making Corporate payment request and follow up.
- Welcome delegates from parent company and subsidiaries.
- Keeping Corporate stamp and chop on necessary documents under power of attorney.
- To be ensure filing system in well-arranged manner.
- Managing stationery and assets.
- Follow-up Expats visa, work permit.
- Welcoming new staffs in term of working space, stationery, motorbike cards and Orientation docs delivery.
- Outing trip, Year End Party and another events arrangement.
- The other functional request from Corporate HR Director.

***CEO’s secretary
- Organize CEO’s meetings.
- Organize and coordinate meetings, conferences, travel arrangements.
- Schedule CEO’s business itinerary and follow-up.
- Prepare and manage correspondence, reports and documents.
- Interpreting in meetings.
- Composing minutes of meetings and delivery them in due course.

Yêu cầu công việc

- Essential: BA of related university.
- Minimum 2 years of experience in HR and administration, Secretary.
- Proficiency in English communication.
- Attention to detail.
- Confidentiality.
- Planning and organizing.
- Time management.
- Interpersonal skills.
- Hospitality.

***Working location: Kha Van Can street, Di An, Binh Duong (Nearby Thu Duc District and District 9).

Phúc lợi công việc

***Benefits
- Salary: negotiation.
- Private Healthcare insurance.
- Taxi for business purpose.
- Professional, dynamic working environment.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 720 / 1
Logo Văn Phòng Đại Diện M3 Doctor Support, Inc. Tại TP.HCM Văn Phòng Đại Diện M3 Doctor Support, Inc. Tại TP.HCM
Phòng #33, Tầng 21, 5 Công Trường Mê Linh, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 10 - 19 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/07/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh, Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
HR, Thư Ký, Secretary, Admin, Human Resources

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Administration Cum Secretary to CEO
Văn Phòng Đại Diện M3 Doctor Support, Inc. Tại TP.HCM
Nộp đơn