Mô tả công việc

- Support logistics arrangement & system administration for training delivery (printing, room setup, etc.)
- Support data collection and management for relevant monthly reports and ad-hoc reports
- Support organization communication in terms of internal announcement and internal events
- Support translation of training materials and relevant guidelines
- Other admin tasks as assigne

Yêu cầu công việc

- Minimum 6 months to 1 year experience in related job.
- Diploma/ BA Degree in any discipline.
- Literate in MS office (word, excel, power point..) and database system
- Good communicate in both Vietnamese and English, especially in translation
- Ability to work in a fast paced working environment, detail-oriented, mature, accuracy, think out of the box and time management

Phúc lợi công việc

- Attractive remuneration package
- Corporate E-Learning, training opportunities
- Professional, dynamic working environment

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 591 / 5
Từ khóa:
HR Assistant
Logo Công ty TNHH Dịch Vụ Chuỗi Cung Ứng DHL (Việt Nam) (NTNN) Công ty TNHH Dịch Vụ Chuỗi Cung Ứng DHL (Việt Nam) (NTNN)
7th Floor, Etown 3 Building, 364 Cong Hoa St, Tan Binh Dist, Ho Chi Minh City/ Kho 20 ICD Tân cảng Sóng Thần , Thị xã Thuận An , Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
07/02/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
English Skill, HR Admin, Hr Training

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Assistant
Công ty TNHH Dịch Vụ Chuỗi Cung Ứng DHL (Việt Nam) (NTNN)
Nộp đơn