Mô tả công việc

*HR tasks:
1. Following up to collect and manage employees' documents. Manage and update personnel database on master files
2. Make monthly reports (manpower) and other reports related to manpower whenever required
3. Calculate and complete monthly PIT declaration,
4. Prepare offer letter and checklist document for the newcomer.
5. Handle all administrative tasks for foreign Expert as Quarantine, Visa, Work permit, TRC….
6. Prepare all the Compulsory Insurance and PIT tax report
7. Organize yearly healthcare checkups for employees.
8. Other tasks assigned by HRM

Yêu cầu công việc

- English is a must;
- Graduated from College/ University;
- Knowledge about Social Insurance is a priority;
- At least 3 year of working experience in the same position;
- Careful, attention to details, hard-working, stable and positive mind, friendly

Phúc lợi công việc

- 13th and 14th month salary
- 20 days annual leave + 10 days sick leave
- Overseas company trip, Team building activities

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 667 / 1
Logo Công ty TNHH Aswhite Việt Nam Công ty TNHH Aswhite Việt Nam
Tầng 6, Tòa nhà REE Tower, Số 9 Đoàn Văn Bơ - phường 12 - Quận 4 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
12/05/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Admin

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Assistant (8 Months contract, Australia Based Company)
Công ty TNHH Aswhite Việt Nam
Nộp đơn