Mô tả công việc
  • Be in charge of registering/paying/recording SI, HI, UI for all staff via TS24 system. Periodically cross-check with SI Dept to ensure its accuracy and in due date.
  • Be in charge of PIT declaration, PIT finalization at the year end. Have experience in tax online declaration on Tax Dept website.
  • Manage labor contracts and renew them once its expiry
  • Manage and update employees information manually.
  • Support HR manager in all relevant HR tasks, if required
  • Support Admin tasks, if required.
Yêu cầu công việc

Required Skills:

  • Computer skills: Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint…
  • Good at Excel skill, organization skill
  • Systematic skill with filling documents, trace back information systematically.
  • Communication skill both in English and Vietnamese
  • Be reliable and aware of the confidentiality of employees’ salary, benefit information

Experience and Qualifications:

  • 3 year college or university graduation.
  • Having at least 2 year experience in similar tasks
  • Salary calculation experience is preferable
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 594 / 0
Logo Công Ty TNHH Eusu Logistics Việt Nam Công Ty TNHH Eusu Logistics Việt Nam
Phòng 903, Tầng 9, Tòa Nhà HaDo Airport Building, Số 02 Hồng Hà , Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
15/01/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Executive
Công Ty TNHH Eusu Logistics Việt Nam
Nộp đơn