Mô tả công việc

** Department: HR- Admin Dept.

** Job Description:

  • PIT/ Salary, PIT statement
  • Prepare training agreement to all new comer, extend Labor contract for all staff
  • Responsible for attendance report, OT registration and control all kind of leaves of all employees
  • Take care of office operation to ensure the office operates smoothly (Stationery, Book hotel, Air ticket, Stamp for documents…)
  • Support the team in organizing events like annual company trip, year-end party or other internal activities
  • Other duties as may be requested by Manager
  • Handling insurance-related issues
  • Soft skill, team building, English training etc. to organize
  • Cooperate with Managers to set JD, KPI, evaluation system for all levels of employees.
Yêu cầu công việc

** Eligibility Requirements:

  • Graduate form University with Major as: Human Resources Management, Business Administration or other major equivalence
  • At least 2 years’ experience in Administrative-HR field
  • Fluent in English (Speaking & writing )
  • Good in office informatics
  • Be responsible, careful, enthusiastic
Phúc lợi công việc
  • Minimum 12 annual leaves + 6 company holidays leave per year
  • Performance appraisal every year
  • 13th-month salary and annual bonus
  • Telephone allowance
  • Product selling price for employee
  • Using for free the products for the employee's wedding
  • Company trip
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 477 / 0
Logo Công ty TNHH Âm Nhạc Yamaha Việt Nam Công ty TNHH Âm Nhạc Yamaha Việt Nam
Tầng 15, Tòa nhà Nam Á , Số 201-203 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 4, Quận 3, TP.HCM
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
31/08/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR & General Affair
Công ty TNHH Âm Nhạc Yamaha Việt Nam
Nộp đơn