Mô tả công việc

- Be in charge of conducting induction and orientation to new hires
- Arrange all documents needed to welcome newcomer/ handle exit clearance to resigned employees
- Collect monthly payroll data including attendance sheet, overtime records and do the payroll to process payment to employees
- Take care of submitting the necessary reports to Labor, SHUI, PIT, etc. to relevant authorities
- Cooperate with Line Managers to conduct employee performance review
- Coordinate to build salary frame, carry out registering salary level with local authorizes (if require)
- Support and coordinate to organize company events (if any)
- Report all HR issues and activities to Line Manager (if any)
- Other tasks to be assigned by Line Manager

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in Human Resource management, English, Law, or related fields
- Proven three (03) years of experience working at the same position
- Strong English
- Self-motivated with ability to work with minimal supervision
- Honest, detailed, patient, supportive and can-do attitude
- Time-management skills

Phúc lợi công việc

- 13th payment salary
- Free English course up to 60mil/ year
- Professional training/ coaching

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 447 / 4
Logo Công ty TNHH Speak up Viet Nam Công ty TNHH Speak up Viet Nam
112 Cao Thắng - Phường 04 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
12/05/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
HR General, Compensation Strategies, Employee Relation

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Generalist
Công ty TNHH Speak up Viet Nam
Nộp đơn