Mô tả công việc

Our team needs an HR Intern to perform various administrative tasks and support our HR department’s daily activities.
· JOB DESCRIPTIONS:
· Update our internal databases with new employee information, including contact details and employment forms
· Gather payroll data like leaves, working hours and bank accounts
· Screen resumes and application forms
· Schedule and confirm interviews with candidates
· Post, update and remove job ads from job boards, careers pages and social networks
· Prepare HR-related reports as needed (like training budgets by department)
· Address employee queries about benefits (like number of remaining vacation days)
· Review and distribute company policies in digital formats or hard copies
· Participate in organizing company events.

Yêu cầu công việc

· Experience as a Staff Assistant or similar junior HR role is a plus
· Experience with MS Office
· Good understanding of full-cycle recruiting
· Basic knowledge of labor legislation is a plus
· Organizational skills
· BSc in Human Resources Management or similar field

Phúc lợi công việc

- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 713 / 6
Logo Công Ty Cổ Phần 25 FIT Công Ty Cổ Phần 25 FIT
105C Trương Định - Phường 06 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/09/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Mới tốt nghiệp/Thực tập


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ
HR Intern
Công Ty Cổ Phần 25 FIT
Nộp đơn