Mô tả công việc

1. Recruitment:

  • Deliver full recruitment services including job postings, sourcing, interviewing, and employee offers,
  • Build strong relationships with local organizations, recruitment agencies, education organizations,
  • Continuously reviewing and building an effective recruitment process.

2. C&B:

  • Responsible for payroll, compensation and benefits for all employees in a timely and accurate manner,
  • Coordinate and following up on SI, HI, UI,
  • Prepare required documents, payments for resigned employees.

3. Training & People Development:

  • Conduct Orientation for new employees,
  • Work with other Department head to identify performance gaps and implement training solutions to maximize performance.
  • Manage employee appraisal process

4. Administration & house-keeping:

  • Supervise Human Resources executive.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor's Degree
  • Good communication English
  • Preferably minimum 3 years working experiences in HR, particularly in recruitment
  • Good management skills and passion for consumer products
  • Ability to build and develop good relation with employees at all level
  • Speaking and writing English is necessary.
Phúc lợi công việc
  • Salary: Negotiable
  • Salaries and benefits are provided under the Law and company policy,
  • Dynamic and fast growing working environment.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 657 / 0
Logo Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình
Số 191B Nguyễn Văn Hưởng, Phường Thảo Điền, Quận 2, Tp.HCM
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/10/2018

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Việt

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nữ
HR Manager
Công ty TNHH Liên Kết Thái Bình
Nộp đơn