Mô tả công việc

- Must possess excellent business, negotiation and leadership abilities;
- Negotiating oversea agents / customers relating to business activities: contracts, pricing;
- Solving the customer’s complaints and assisting the client in the event of a claim;
- Building, developing and maintaining the overseas agents/ customer system;
- Building, implementing the business strategies to develop the Import Dept. turnover;
- Arranging payment of freight and other charges of collection of payment;

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree in Business Management, Major in Economic/Foreign Trade / Maritime or other relevant industries;
- Experience: 03 - 10 years in shipping / Forwarding / Logistics;
- Communicate with English fluently;
- Must have basic user knowledge of computer programs such as Word, Excel, Outlook and PowerPoint;
- Ability to effectively communicate with customers, international business partners;
- Ability to respond to urgent requests and different communication styles in order to satisfy internal and external customer alike;
- Good interpersonal communication skills – not only for customer service but also interoffice/department interactions;
- Well – organized and arranged skills;
- Team Management – Leadership;
- Reporting and Planning skills;
- Good Solving - Problem skills.

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 361 / 0
Logo Công ty TNHH Một Thành Viên Everich Logistics Công ty TNHH Một Thành Viên Everich Logistics
302 Huỳnh Văn Bánh, Phường 11, Quận Phú Nhuận
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
04/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Quản lý

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 26 tới 40 tuổi
Import Consol Operation Executive (Forwarding Field)
Công ty TNHH Một Thành Viên Everich Logistics
Nộp đơn