Phúc lợi dành cho bạn
Thưởng thâm niên; Thưởng dự án; Thưởng cuối năm.
Khám sức khỏe định kỳ hàng năm;
Mô tả công việc

PURPOSE AND SCOPE

  • To check, review or draft the contract
  • To prepare period report of business activities under the laws
  • To update on newly legal documents (policies of tax, labor, trading...) that related company's activities
  • To prepare documents for obtaining licenses (Investment certificate, Business Licenses and Sub-licenses...)
  • To prepare the administrative documents and translate relative documents into Vietnamese/ English (if required).

RESPONSIBILITY

  • Review, draft and negotiate account agreements, consulting agreements, special licensing, non-disclosure agreements, terms and amendments for customers
  • Review contracts, proposed revisions, and contract-related documents from other parties and recommend appropriate next steps
  • Oversee the company's contract management system, including coordinating intake, reporting, compliance, amendments, etc.
  • Research legal issues applicable to contract provisions
  • Handle all works like preparation of agreements, legal letters and documents for ensuring legal safety to an organization and have to handle lawsuits for the company.

AUTHORITY

  • Approve key personal decisions.
  • Evaluate performance and propose performance-based compensation for direct staffs (if any).
  • Recruit and develop the members of team, keep them motivated and coordinates their efforts (if any).
  • Implement modification within own authority which relate to all kinds of legal.
Yêu cầu công việc
  • MS/BS degree in in Law
  • More than 3 years of experience in Law firm, Logistics, in which at least 1 years in a management role
  • Good experience in Vietnamese law
  • Strong experience in both in-house, Law firm, and compliance.
  • Excellent English communication, leadership and interpersonal skills
  • A collaborative, solutions-oriented approach and team builder and player
  • Be able to analyze complex issues, make sound judgments and propose different solutions
  • Địa chỉ làm việc: Tầng 9, Sofic Tower, Số 10, Mai Chí Thọ, Phường Thủ Thiêm, Thủ Đức, TP.HCM.
Phúc lợi công việc
  • Du lịch hoặc team building hàng năm
  • Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
  • Tea break 3 lần/tuần
  • Hỗ trợ nuôi con nhỏ đối với nhân viên nữ
  • Thưởng thâm niên; Thưởng dự án; Thưởng cuối năm.
  • Tham gia BHXH, BHYT, BHTN;
  • Khám sức khỏe định kỳ hàng năm;
  • Hỗ trợ phí gửi xe;
  • Quà sinh nhật, hiếu hỉ;
  • Hỗ trợ nuôi con nhỏ đối với nhân viên nữ;
  • Du lịch hoặc team building hàng năm;
  • Được mua điện thoại OPPO giảm giá 20%;
  • Được bình chọn là nhân viên xuất sắc năm, bố mẹ được mời tham dự tiệc cuối năm của công ty.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 555 / 8
Logo Công ty TNHH Một thành viên chuyển phát nhanh Thuận Phong Công ty TNHH Một thành viên chuyển phát nhanh Thuận Phong
Tầng 9, Sofic Tower, Số 10, Mai Chí Thọ, Phường Thủ Thiêm, Thủ Đức, TP.HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/11/2022

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nam nữ
Legal Supervisor
Công ty TNHH Một thành viên chuyển phát nhanh Thuận Phong
Nộp đơn