Mô tả công việc

• Do custom procedure for import – export
• Coordinate to negotiate. Prepare contract, and sign the import – export contract under HOD
• Improve the deliver and receive goods
• Checking import – export documents
• Prepare documents and procedures related to import and export new goods. new. Prepare all the documents of ISO, P/L, Invoice, C/O, C/Q, Bill ...
• Build the relationship with shipping line, port, custom, bank, transport companies, cargo, logistics to carry out the work.
• Follow up the good status, documents of receive and delivery
• The other works assigned by HOD

Yêu cầu công việc

• Degree in Business Administration
• Experience in FMCG, Printing or Packaging Companies. Preferred International company.
• Minimum 5 years experience in Sales or Key Account Management
• Good communication and Interpersonal skill
• Proficient English and Vietnamese written or spoken
• Working in VSIP2, Binh Duong
• The job is applied for Vietnamese only
• Male is preferable

Phúc lợi công việc

• Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 512 / 1
Logo Công ty TNHH CCL Label Việt Nam Công ty TNHH CCL Label Việt Nam
Số 8 VSIP II, đường số 6, khu công nghiệp Việt Nam - Singapo - Phường Hoà Phú - Thành phố Thủ Dầu Một - Bình Dương.

Ngày đăng tuyển
11/09/2020

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Logistics Assistant
Công ty TNHH CCL Label Việt Nam
Nộp đơn