Mô tả công việc
  • Develop and manage marketing strategy and branding plans including launching new season, store’s grand opening, customer events and managing portfolios of existing products.
  • Push growth on the brand/product(s) through the development and implement of advertising and retail excellence, plus trade and consumer promotion campaigns.
  • Own marketing calendar and Roll out plan and ensure a timely delivery of all retail marketing tools.
  • Plan and execute customer strategy and research customer's insights.
  • Analyze market and consumer data and provide useful recommendations to management and reflect into business strategy and plan.
  • Own media channel strategy & execution, drive digitization as leading edge of the brand/products
  • Lead direct reports to high professional marketing performance and develop them to next level.
  • Build strong relationship to press and media agencies, etc.
  • Weekly supervise and report for team operating via project metrics.
Yêu cầu công việc
  • Aged from 30 with at least 5 years at Marketing Manager position.
  • Candidates from Retail/FMCG/F&B/Fashion industry are preferred.
Phúc lợi công việc
  • Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 431 / 2
Logo Công ty TNHH Routine Việt Nam Công ty TNHH Routine Việt Nam
Tầng 10, Tòa nhà IMC, 62 Trần Quang Khải - Phường Tân Định - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
29/03/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung

Ngành nghề
Marketing

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Marketing Manager
Công ty TNHH Routine Việt Nam
Nộp đơn