Mô tả công việc

- Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office and answer, screen & forward incoming phone calls.
- Responsible to perporming administrative tasks,
- Provide clerical and secretarial duties to support for GA Leader, and others when needed & required.

Yêu cầu công việc

1. Co-ordinate with external courier to ensure the distribution & delivery made on a timely basis with reliable services
2. Arrange, monitor and assist in planning & preparation of meeting, conference rooms and teleconference call if any
3. Perform, follow-up and co-ordinate the provision and allocation of company vehicles
4. Follow-up and co-ordinate in the sureness of safety, security, hygiene matter, etc… in Office
5. Make and keep daily, monthly reports on office expenses including telephone cost, mail cost, refreshment, vehicle management, air ticket...
6. Purchase of goods/ services: checking and negotiate for the best price/ quality; Contract management; follow up quality issues with supplier based on feedback from other sections; build up the relationship with loyal suppliers.
7. Assist GA Leader to identify vendors, getting quotation to have the best choice for company
8. Other task as assigned by GA Leader.

Phúc lợi công việc

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 485 / 3
Logo Công ty TNHH Hải Li Công ty TNHH Hải Li
Số 12 đường D1 khu dân cư Him Lam - Phường Tân Hưng - Quận 7 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/05/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nữ
Nhân Viên Hành Chính Văn Phòng (GA Staff)
Công ty TNHH Hải Li
Nộp đơn