Nhân Viên Hành Chính Văn Phòng (GA Staff)
Mô tả công việc
- Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office and answer, screen & forward incoming phone calls.
- Responsible to perporming administrative tasks,
- Provide clerical and secretarial duties to support for GA Leader, and others when needed & required.
Yêu cầu công việc
1. Co-ordinate with external courier to ensure the distribution & delivery made on a timely basis with reliable services
2. Arrange, monitor and assist in planning & preparation of meeting, conference rooms and teleconference call if any
3. Perform, follow-up and co-ordinate the provision and allocation of company vehicles
4. Follow-up and co-ordinate in the sureness of safety, security, hygiene matter, etc… in Office
5. Make and keep daily, monthly reports on office expenses including telephone cost, mail cost, refreshment, vehicle management, air ticket...
6. Purchase of goods/ services: checking and negotiate for the best price/ quality; Contract management; follow up quality issues with supplier based on feedback from other sections; build up the relationship with loyal suppliers.
7. Assist GA Leader to identify vendors, getting quotation to have the best choice for company
8. Other task as assigned by GA Leader.
Phúc lợi công việc
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Từ khóa:
hành chính văn phòng09/05/2020
Tp Hồ Chí Minh
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Bất kỳ
Đại học
2 năm
Nữ
Công ty TNHH Hải Li